A bioterrorista

- Állj! Ne mozduljon ! Kezeket fel!
- Elnézést, mit követtem el?
- Nem dumál! Lábakat szét!
- De hát igazából nem követtem el semmit!
- Azt mi majd jobban tudjuk. Rajta van a legkeresettebb terroristák kőrözési listáján!
- Elnézést, ez biztos valami tévedés lesz.
- Tájékoztatom, hogy jogában áll hallgatni, és minden amit mond...
- Tudom, tudom, felhasználható magam ellen. Tudja mit? Kérem az ügyvédemet!
- Kérem a kezeit hátra! Meg fogom motozni!
- Csak kérem óvatosan, nagyon érzékeny a lelkem.
- Száj befog,... kezeket hátra!
- Jogom van telefonálni, kérem az ügyvédemet.
- Aha...lássuk csak mi lapul itt mélyen legbelül.
- Egy zacskó szerotonin, némi dopamine, és pár csík oxytocin.
- Esküszöm ez nem az enyém! Ez valami orbitális félreértés lehet.
- Mind ezt mondja. Azt hiszi most hallom ezt a dumát először?
- Tényleg esküszöm, mindehhez semmi közöm.
- Nos lássuk csak...ezért a mennyiségért a büntetés...Nos...néhány órától kezdve akár életfogytiglan is lehet.
- Ez nevetséges! Kérem az ügyvédemet.
- Ne ugráljon itt nekem!
- Kérem a telefont, jogom van egy ügyvédhez!
- Majd én elmondom mi lesz! Az lesz, amit én akarok, és úgy ahogy én akarom.
- Ez teljesen jogellenes!
- Na csicseregj csak kicsi rigó, honnan van a cucc.
- Már mondtam, nekem ehhez semmi közöm.
- Nézze, rendben van, lehet kicsit túllőttem a célon. Tudja mit?  Tereljük vissza a beszélgetést a normális csatornába. Kezdjük elölről.
- Hát ennek én is örülnék, de kérem, kapcsolja ki a kamerát, a szenzorokat, amit most mondani fogok csak és kizárólag Önnek vagyok hajlandó elmondani, egyetlen ok miatt, mert tudom szabadságot fog ajánlani.
- Vádalku!? Hát ezt meg kell, hogy fontoljam. De tudja mit? Rendben. Hallgatom. 
- Hát az úgy volt, hogy először csak volt az a furcsa összenézés...ilyen gyönyörű szemet maga még sosem látott. Higgye el, akkor még nem gondoltam semmire. Ártatlan szemezésnek indult, de mégis, ez valahogy más volt mint a többi. Talán akkor kerülhetett hozzám a szerotonin.
- Ez nem magyarázat!
- Igen, valóban nem az, itt még én sem gyanakodtam, de aztán valahogy az a mosoly...igen, azt hiszem az a páratlan mosoly volt az, ami miatt hozzám kerülhetett a dopamin. Ha nem hiszi nézze csak meg az emlékek raktárában. 
- Valahogy nem áll össze a kép. Szerintem még mindig nem teljes a történet! Valahogy kilóg a lóláb. 
- Jó, jó, aztán ott volt az az illat, az az érintés és végül az a szenvedélyes csók..annyira édes, annyira finom annyira leírhatatlan...teljesen összezavarodtam...hát úgy érzem az oxytocin akkor kerülhetett hozzám.
- Tudja kivel beszél maga! Én vagyok a védelmi rendszer irányítója. Fel sem tudja fogni mekkora bajban van öregem. Nekem itt minden szerv felet hatalmam van! Nekem itt mindenről tudnom kell. És most nézzen csak körül, a feje tetején áll minden! Itt van például a szív, ami azóta hogy maga betette a lábát oly hevesen dobog, hogy már kétszer kellett riadót fújnom szívinfarktus gyanújával. Aztán meg a gondolatok, teljesen megkergültek, értelmetlenek, megáll az ész! A testhőmérséklet folyamatosan emelkedik, mintha egy kandallót tüzelnének valahol itt a környéken, de a hőforrást sehol se találtam! Könnyű magának, maga hozzászokott már a forrósághoz.Olvassa csak fel, mi van a bioterorristák listájának az élén a kiragasztott plakáton! Utána pedig olvassa kérem, mi áll az ön személyes okmányain!
- Igen, tudom. A nevem. A nevem: Szerelem. De kérem, higgye el, rajtam nincs hatalma.
- Bocsánat, Igaza van, elnézést kérek. Megígérem, ha  befejezte a dolgát, sértetlenül távozhat...csak arra kérem, ha elmegy, maga után csukja be az ajtót.

(2016.09.05)

A bejegyzés trackback címe:

https://risingpoetry.blog.hu/api/trackback/id/tr1311987158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Köszöntelek

 

"Kereshetsz vidám perceidben,
 Elrejtve ott vagyok örömödben, 
 Megláthatsz szomorú napjaidban,
 Ott vagyok színtelen sóhajodban"

 

 Rising Poetry - Gróf Tamás

 

 

rp_pajer_vajk_monika.jpg

Egy lehetőség

 

 

Ha hirdetnél vagy reklámoznád
terméked az oldalon, írj bátran:

risingpoetry (kukac) gmail.com


Az oldalon található írások
haszonszerzés céljából
nem másolhatók
!
Médiában történő
megjelenítéshez
a szerző engedélye
szükséges.

(Gróf Tamás)

Kapcsolat: risingpoetry kukac gmail.com
https://www.risingpoetry.hu/

Facebook megosztások

DC - A CSOKOLÁDÉ ÉS ÉN

 

"Már az első találkozás élménnyé válik, ujjaid közt a fekete szépség, ajkaidhoz érve, roppanós külsejével, harapásra csábít. Ajkaidon fekete csókja, éltető erő, legbelső vágyaid ismerő, akár egy csábító szerető. Darabkái nyelveden olvadva, ízlelőbimbóid hullámvasútjára váltottak jegyet, a második falattól végre behunyod a szemed. Elvarázsol egyedi íze, a fellegekbe juttat, behunyt szemeddel látod, nincs más ilyen élmény, ami felkorbácsol és egyben nyugtat. Az utolsó falatka, is lassan elmerül benned, szemed kinyitva a dobozt keresed,  legszívesebben eldugnád mindenki elől, tudva, ez az élmény feledésbe sosem merül."

Éld át a te is a Dantonie Chocolate élményt, egy falat boldogság, csak karnyújtásnyira tőled.

 

bonbon03.jpg

 

 

süti beállítások módosítása