Halloween

Úgy reszketett a hűvös őszi szélben mint a szomszédos parkban álló platánfa levelei melyek éppen ugrani készülnek. A teraszon állt, a mennyezetről lelógó üvegeket szemlélte, nem nézett hátra, mikor meghallotta lépteim, ahogy melléértem és aurám beleolvadt az övébe, egy pillanatra összerezzent, libabőrös lett bőre.
- Van kedve gyújtani, kisasszony?
- Végül is, miért ne.
A felé nyújtott  kék dobozból előhúzott egy szálat melyet filmszínészeket meghazudtolóan próbáltam kipöckölni a szűk dobozból.
- Maga is unalmasnak találja ezt a Halloween partyt? - nézett befele az üveg ablakokon.
- Nem a party vonzott hogy idejöjjek - próbáltam a magabiztos férfi szerepében tetszelegni - maga miatt vagyok itt - haját félretűrve hajolt a kezemben közben meggyújtott öngyújtó fölé.
- Régóta figyelem kisasszony, megfogott az mosolya, az arca, barna szeme szélén a zöld csík - zakómat puha, meztelen vállára helyeztem, miközben füstjét fejem fölé fújta. Furcsa félmosollyal arcán homlokom közepét célozva kérdezte.
- Mi az amit kiolvas belőle?
- Kisasszony, maga elveszett, látom régóta küzd, hogy önmagára leljen. - ebben a pillanatban védekezésképen hátat fordított nekem és így szólt:
- A maga tekintete minden álarcot leolvaszt. Bizsereg bennem minden sejt. Kérem hagyja ezt abba.
- Eljött az idő, nem kell tovább álarcokat viselnie.
- Oly régóta nem tudom ki is vagyok valójában, hogy is gondolhatja, hogy meg tudja fejteni titkomat? Badarság.
- Nem kell tovább szerepet játszania. Nem kell, hogy a maszk mosolyogjon. Bár én csak a felszínt érintettem, mégis olyan, mintha lelke legmélyebb bugyraiba ugrottam volna egyenesen fejest egy műugró torony tetejéről.
- Nem is ismer engem, azt sem tudja ki vagyok valójában - újból visszafordult és füstjét az arcomba fújta.
- Valóban, milyen igaza van kisasszony. De látom, hogy bezárta magát saját elméjének börtönébe. A kulcsot úgy elrejtette, hogy már arra sem emlékszik, hogy valójában börtönben él. Ha szabadulni próbálna a rácsok mindig figyelmeztetik, a jól megszokott kis otthona, börtöne biztonságos, mégis most már ezt felismerve a szökésen gondolkodik, de egyedül nem tud megszökni, mert elfelejtette hogyan is hozta létre börtönét.
- Elvesztettem a kulcsot.
- Tudom, ezért tudok kívülről bejuttatni álkulcsokat, feszítővasat, dinamitot, bármi olyan eszközt, ami a szökést elősegíti. A többi ember csak álmodik, nézik az életet, mint egy filmet, ahogy másoknak van bátorsága megtenni a legnagyobb lépést életükben. Kukkolnak.
A lány elgyengülve az ismeretlen férfi karjába karolt, érezte erős szívverését, ahogy a férfi melegsége átjárja teste egészét, együtt indultak el hátrahagyva a Halloween partyt.
A parkban lehulló levelek nevetve kacsintottak feléjük, fittyet hányva a teremben partyzoo tömegre.
Ez volt a lány első lépése az ismeretlen-, önmaga felé.



(2016.10.20)

A bejegyzés trackback címe:

https://risingpoetry.blog.hu/api/trackback/id/tr1411987130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Köszöntelek

 

"Kereshetsz vidám perceidben,
 Elrejtve ott vagyok örömödben, 
 Megláthatsz szomorú napjaidban,
 Ott vagyok színtelen sóhajodban"

 

 Rising Poetry - Gróf Tamás

 

 

rp_pajer_vajk_monika.jpg

Egy lehetőség

 

 

Ha hirdetnél vagy reklámoznád
terméked az oldalon, írj bátran:

risingpoetry (kukac) gmail.com


Az oldalon található írások
haszonszerzés céljából
nem másolhatók
!
Médiában történő
megjelenítéshez
a szerző engedélye
szükséges.

(Gróf Tamás)

Kapcsolat: risingpoetry kukac gmail.com
https://www.risingpoetry.hu/

Facebook megosztások

DC - A CSOKOLÁDÉ ÉS ÉN

 

"Már az első találkozás élménnyé válik, ujjaid közt a fekete szépség, ajkaidhoz érve, roppanós külsejével, harapásra csábít. Ajkaidon fekete csókja, éltető erő, legbelső vágyaid ismerő, akár egy csábító szerető. Darabkái nyelveden olvadva, ízlelőbimbóid hullámvasútjára váltottak jegyet, a második falattól végre behunyod a szemed. Elvarázsol egyedi íze, a fellegekbe juttat, behunyt szemeddel látod, nincs más ilyen élmény, ami felkorbácsol és egyben nyugtat. Az utolsó falatka, is lassan elmerül benned, szemed kinyitva a dobozt keresed,  legszívesebben eldugnád mindenki elől, tudva, ez az élmény feledésbe sosem merül."

Éld át a te is a Dantonie Chocolate élményt, egy falat boldogság, csak karnyújtásnyira tőled.

 

bonbon03.jpg

 

 

süti beállítások módosítása