már majdnem

 

converted.jpg


...
Amikor gyerek voltam,
majdnem kukás lettem,
aztán iskolába jártam,
ahol majdnem erdész lettem.
Tovább kellett tanulni, mert
majdnem postás is lettem,
egy kicsit nem figyeltem oda,
s majdnem sportoló lettem.
Aztán nem vettek fel elsőre
így majdnem tanár is lettem,
egyik szülinapomon meg
majdnem katona is lettem.
Lett hozzá papírom is,
így majdnem autómentős lettem.
tudtam "nagyautót" vezetni,
már majdnem sofőr lettem.
Bár véletlenül egyszer,
majdnem zokniárus lettem,
aztán eladtam pár cuccot,
így majdnem  fegyverkereskedő lettem.
Eltelt egy kis idő,
aztán majdnem eladó lettem,
kicsit várnom is kellet,
mert közben majdnem festő lettem.
Nem lettem hidegvérű,
a következő percben,
mert egy hűtőházban,
majdnem mirelite lettem.
Szerencsére nem fagytam meg,
így majdnem mérnök lettem,
csak egy percre nem figyeltem,
így majdnem térinformatikus lettem.
Azt mondták ügyes vagyok
így majdnem rendszergazda lettem,
bár lehet tehetséges vagyok,
így majdnem főnök is lettem.
Mások nem így gondolták,
így majdnem munkanélküli lettem,
aztán segített egy angyal,
így majdnem igazgató lettem.
Telt, múlt az idő,
és majdnem coach is lettem,
életvezetésből ötös,
így majdnem mediátor lettem.
Közben meg történt is valami,
már majdnem író is lettem,
remélem megélem majd,
amikor majdnem ember lettem.
...

(2018.02.06)

A bejegyzés trackback címe:

https://risingpoetry.blog.hu/api/trackback/id/tr10013639882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Köszöntelek

 

"Kereshetsz vidám perceidben,
 Elrejtve ott vagyok örömödben, 
 Megláthatsz szomorú napjaidban,
 Ott vagyok színtelen sóhajodban"

 

 Rising Poetry - Gróf Tamás

 

 

rp_pajer_vajk_monika.jpg

Egy lehetőség

 

 

Ha hirdetnél vagy reklámoznád
terméked az oldalon, írj bátran:

risingpoetry (kukac) gmail.com


Az oldalon található írások
haszonszerzés céljából
nem másolhatók
!
Médiában történő
megjelenítéshez
a szerző engedélye
szükséges.

(Gróf Tamás)

Kapcsolat: risingpoetry kukac gmail.com
https://www.risingpoetry.hu/

Facebook megosztások

DC - A CSOKOLÁDÉ ÉS ÉN

 

"Már az első találkozás élménnyé válik, ujjaid közt a fekete szépség, ajkaidhoz érve, roppanós külsejével, harapásra csábít. Ajkaidon fekete csókja, éltető erő, legbelső vágyaid ismerő, akár egy csábító szerető. Darabkái nyelveden olvadva, ízlelőbimbóid hullámvasútjára váltottak jegyet, a második falattól végre behunyod a szemed. Elvarázsol egyedi íze, a fellegekbe juttat, behunyt szemeddel látod, nincs más ilyen élmény, ami felkorbácsol és egyben nyugtat. Az utolsó falatka, is lassan elmerül benned, szemed kinyitva a dobozt keresed,  legszívesebben eldugnád mindenki elől, tudva, ez az élmény feledésbe sosem merül."

Éld át a te is a Dantonie Chocolate élményt, egy falat boldogság, csak karnyújtásnyira tőled.

 

bonbon03.jpg

 

 

süti beállítások módosítása